پوگبا در راه برنابئو!

 

خوسه رامون دلامورنا، مجری برنامه ال لارگروی شبکه کادنا سر روز یکشنبه در گزارشی به این نکته اشاره کرد که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی اخیرا هواپیمای اختصاصی اش را به ورونای ایتالیا فرستاده تا پدر یک بازیکن فرانسوی را برای انجام مذاکره با سران رئال، به مادرید بیاورد و این دیدار در هتلی در خارج از شهر مادرید انجام شده.

بنا به این گزارش، این بازیکن فرانسوی، بازیکنی است که رافائل واران ستاره جوان مادریدی ها به تیم کهکشانی توصیه کرده است.

در این برنامه نامی از این بازیکن فرانسوی برده نشد ولی گزارش های منتشره در رسانه های ایتالیایی حکایت از آن دارد که گزینه مد نظر سران مادریدی، پاول پوگبا بازیکن جوان یوونتوس است که از اوبه عنوان یکی از ستاره های آینده دار فوتبال فرانسه یادمی شود. پاول پوگبا متولد سال 1993 است و رابطه دوستانه و خوبی با رافائل واران دارد.

طبق گزارش روزنامه آ.اس او تابستان گذشته با قراردادی 3.5 میلیون یورویی از منچستریونایتد به یوونتوس منتقل شد. او در انگلیس به ندرت فرصت حضور درتیم یونایتد را پیدا می کرد ولی با پیوستن به یووه توانست استعدادهایش را به نمایش بگذارد و به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او سابقه حضور در رده های پائین تر تیم ملی فرانسه را دارد.  حالا سران رئال مادرید برای تقویت خط میانی شان، به ویژه در صورتی که ژآبی آلونسوقراردادش را با این تیم تمدید نکند، به دنبال جذب این ستاره هستند. پوگبا فیزیک بدنی خوبی دارد و در رقابت های این فصل سری آ، 5 گل برای بینکونری به ثمر رسانده.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392 ا 12:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.